Întrebări Frecvente – FAQ

15

apr.

Întrebări Frecvente – FAQ

Dorim să venim în întâmpinarea eventualelor întrebări din partea Dumneavoastră, sper că veți găsi mai jos răspunsurile dorite. În cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri, altele decât cele amintite mai jos, vă rugăm să ni le adresați prin intermediul formularului de Contact și vom fi mai mult decât onorați să vă răspundem.

 

1. Cum efectuez o comandă?

Pașii unei comenzi online sunt următorii:

1. După ce ați intrat in site -ul Wine& Excellence, puteți vizualiza produsele noastre, cu detaliile și caracteristicile lor, însă pentru efectuarea unei comenzi este necesar să intrați în secțiunea Online Shop, unde veți putea vizualiza și prețurile acestora. Vă sugerăm să citiți cu atenție descrierile produselor, pentru a vă convinge de calitatea excepțională a produselor noastre, foarte atent selecționate, după criterii de calitate extrem de stricte. Pentru a avea acces la cele mai bune oferte și din punct de vedere economic, am gândit special pentru clienții noștri Oferte Speciale, acestea conținând multe produse SURPRIZĂ sau BONUS, care vă garantăm că vor satisface cele mai pretențioase gusturi sau cele mai înalte așteptări. Dacă aveți de oferit un CADOU rafinat și elegant, vă invităm să consultați produsele noastre din categoria CADOURI.

2. Selectați produsele și finalizați comanda

3. Dupa ce ați trimis comanda, veți fi contactat în maxim 24 de ore de un reprezentant Wine&Excellence pentru verificarea detaliilor și pentru confirmare.

4. Plata comenzilor se efectuează în sistem ramburs, card online sau prin virament bancar.

5. Toate comenzile se vor livra prin curierat (Fan Courier) în maxim 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

 

2. Cum comand dacă reprezint o firmă (HORECA sau comerciant) ?

În cazul în care sunteți o firmă din domeniul HORECA (hotel, restaurant, bar, club, etc), sau doriți să comercializați produsele din gama noastră, vă invităm să contactați echipa noastră de vânzări  (email:  sales@wineandexcellence.ro sau telefonic la numărul +40 725 772 772) pentru a stabili termenii comerciali ai unui contract reciproc avantajos în vederea unei colaborări fructuoase pe termen lung.

3. Cum procedez dacă la recepția comenzii voi detecta unul sau mai multe produse deteriorate?

Firma Wine& Excellence și-a propus să reprezinte Excelența nu doar prin intermediul produselor selectate în portofoliu, dar și prin serviciile conexe oferite clienților noștri. Tocmai de aceea am introdus ca și facilitate suplimentară serviciul de transport gratuit, pentru că dorim ca clienții noștri să se simtă respectați și răsfățați. Produsele noastre înainte de a fi livrate firmei de curierat prestigioase Fan Courier, sunt foarte atent verificate de către echipa noastră și eliminăm orice risc de a livra produse deteriorate sau cu risc de deteriorare. Ambalarea se face cu maximă responsabilitate și după toate standardele din domeniul transporturilor de produse fragile. În cazul excepțional în care nu sunteți mulțumit de aspectul fizic al produselor noastre sau constatați cea mai mică deteriorare a acestora, vă rugăm să ne contactați de urgență pentru a le înlocui.

AUTHOR

Teodora

All stories by: Teodora